Vanaf 6 Juni weer geopend

Museum_Deelen-weer-geopend

Beste Bezoeker,

het Museum Vliegbasis Deelen kan met ingang van 6 juni weer bezoekers ontvangen. Het stichtingsbestuur heeft voorzorgsmaatregelen getroffen om een veilige openstelling mogelijk te maken. Voor de naleving daarvan vragen wij uw medewerking.
Om bezoekers veilig te kunnen ontvangen wordt gevraagd om ieder bezoek van te voren aan te melden. De website van het museum is aangepast en een aanmeldings-pagina is toegevoegd.

Door het museum zijn de volgende maatregelen genomen:

1. De toegang tot het museum wordt beperkt tot bezoekers met een voorafgaande reservering.
  2. Onze vrijwilligers hebben de instructie ontvangen om hooguit 30 personen gelijktijdig in het museum te ontvangen.
  3. Er is een (tijdelijke) ingang ingericht waardoor de ingang en de uitgang van elkaar gescheiden zijn.
  4. De (tijdelijke) kassa is afgeschermd met plexiglas
  5. De looproutes in het museum zijn ingericht voor eenrichtingsverkeer
  6. Waarschuwingstekens zijn aangebracht op plekken waar eenrichtingsverkeer niet (goed) mogelijk is
  7. Voor het consumeren van koffie en thee is een eenvoudig terras ingericht
  8. Flacons met handgel zijn geplaatst bij de tijdelijke kassa en bij de toiletten

Aan onze bezoekers vragen wij om de volgende voorzorgsmaatregelen te nemen:
Lees voorafgaand aan uw bezoek de bezoekersvoorwaarden op onze website
Blijf thuis als u verkouden bent of griep heeft
Kom zoveel mogelijk alleen of alleen met uw gezinsleden
Wacht even buiten als het tijdelijk druk is in het museum.
Houd 1,5 meter afstand van onze vrijwilligers en anderen
Draag zo min mogelijk met u mee
Raak zo min mogelijk objecten aan
Betaal het liefst met pin of contactloos
Volg altijd de aanwijzingen op van ons personeel

Wij danken u voor uw begrip en medewerking!

Het bestuur van de stichting Museum Vliegbasis Deelen